tisdag 20 januari 2009

Som spön i backen..

Jag cyklar varje dag till stationen efter jag lämnat E på förskolan och denna dag var inget undantag. Det ösregnade och blåste rakt in mellan jackan och hakan, när jag precis skulle kliva på tåget hittade jag inte min plånbok! Då kom jag på att J hade tagit fram den när han letade efter medmera kortet för han skulle åka och handla. Snacka om att jag blev lätt irriterad, var tvungen att cykla hela vägen hem och sedan tillbaka igen. Behöver jag tillägga att jag var ungefär blöt in till strumplästen.
Ni som känner mig vet att jag är väldigt tankspridd så jag måste ha mina saker på samma plats hela tiden för annars vet jag inte vart de är. Men jag kom till skolan till slut i alla fall.

Imorgon skall vi bara ha halvdag i skolan så jag tänkte passa på att kika lite på stan, E behöver desperat nya byxor snart.


Inga kommentarer: