fredag 13 februari 2009

Idag lugnt och imorgon inte så lugnt som man kan tro..

Idag har varit en seg dag, vissa dagar känns det som man bara stampar och kommer ingenvart. Så har det varit idag, inga lärare som gett feedback på arbetet och därmed kommer man ingen vart. Vår skola består av 70% praktiskt och man måste fråga om man gjort rätt innan man kan gå vidare och göra nästa moment och det är segt som kola när lärarna inte är i klassrummet utan man måste sitta och vänta.

Meeen idag är det fredag och det känns faktiskt helt underbart!! Jag skall sova länge imorgon eftersom E är hos mormor och kommer vara några dagar. Bara slappa, sola lite, gå på stan lite. Jag och J kommer bara ta hand om varandra hela långa dagen tror jag, skall bli så mysigt!

Ikväll skall jag och några tjejer ut och äta middag, jag hoppas de har smårätter som jag kan beställa eftersom en hel portion är för mycket för mig och min mage. En av tjejerna bor här




Inga kommentarer: