söndag 26 juli 2009

Redan lördag?

Jag har varken haft tid eller ork att uppdatera mig sedan vi kom hem, dels är jag ensam kapten på skutan tills måndag och sedan är det en annan orsak som jag kommer avslöja om ett tag men som för tillfället stjäl mycket tankar och energi. Igår var jag och lillfisen på bio och tittade på spöket laban och käkade popcorn tills det rann ur öronen på oss och idag åkte vi hem till min mamma för att bli lite ompysslade och gå på havets hus imorgon. Med andra ord har vi en toppenhelg!

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Tack för söta ord hos mig! Jo, jag gör mina banners själv av mina egna foton. Säg till om du vill ha hjälp med en sådan så kan jag assistera ;-)

Spännande med orsaken, hoppas det är nåt positivt bara!

kram Mia

Jenni - Snickarsbacken sa...

Hej tillbaka!

Mysiga och tankvärda inlägg du har och många fina bilder! Fint!

Jag är Tdl så jag tycker extra mycket om att du utb dig till Tt! :) Ovärderbart sammarbete då man känner varandra och man förstår hur den andra tänker!

Vad spännande med orsaken...

Hälsningar Jenni