onsdag 12 augusti 2009

Hårt arbetande kvinna coming trough!

Idag är jag på jobb, jag kommer jobba varannan onsdag hela året under tiden som jag pluggar, är gravid, har hand om E två veckor i månaden helt själv eftersom J jobbar i Norge OCH sitter med i vår kårstyrelse. Nej jag tar mig väl aldrig vatten över huvudet? Men det är kul att saker att göra, sova och äta kan man väl göra när man blir gammal och barnen flyttat hemifrån, eller? Men jag trodde faktiskt att det skulle vara lite jobbigare att gå upp när klockan ringde imorse, lite positivt allt!

Världens bästa mamma är här och hjälper mig med E under dagen, Tack mamma!


p.s, hade jag inte haft gravidhormoner i kroppen hade jag faktiskt inte gnällt så mycket för jag tycker det är ganska kul, men säg inte det till min kille för jag tycker han skall tycka lite synd om mig ;-) d.s.




2 kommentarer:

carina sa...

Du är redig du! ;)
Hoppas illamåendet lagt sig lite!
Kram

Anonym sa...

Hej!!

Ville bara säga att stefan har börjat blogga. Adressen är: http://blandatfrnstefan.blogspot.com/ kram Matilda