torsdag 1 april 2010

Eldprovet!

Gud vilken bloggabstinens jag har!


Hinner inte skriva, eller läsa några bloggar alls....
Idag skulle John tillbaka till jobbet och jag skulle upp med Elvin och Elliot till dagis helt själv.
Fick iväg oss på rätt tid och nymatad Elvin som skulle stensova i vagnen tänkte jag. Allt gick bra och jag kom hem, då ringer de från dagis och säger att Elliot klagar på ont i örat. Så det var bara att pallra sig iväg igen..


Det som är skillnaden på andra barnet för mig är att jag vet att det inte är för alltid! Har de ont i magen eller ont för att tänderna är på väg, så är det inte för alltid!
This too shall pass! Och snart är de lite mer självgående och kan prata för sig ;)




1 kommentar:

carina sa...

Du är en naturlig skönhet, no mascara needed!
Ha en fin påskafton nu hela familjen! :)
Kram