onsdag 7 december 2011

Käre tomten!


 Om du tomten läser här så tänkte jag tipsa om vad barnens önskelista innehåller...



Bilderna under kommer från en helt fantastisk affär som ligger i min favoritdel av staden, väldigt nära Balders hage och har tomten inte hittat dit ännu så är det hög tid!.  Affären heter Gunillas träleksaker och i den affären finns de mest ljuvliga leksaker! Inte en högljudd plastleksak så långt ögat kan nå och Elvin hade blivit glad över precis vad som helst i den afffären! Fanns mycket bilar och små banor att köra dem på.






Elliot har ju precis träffat dig på Liseberg om du kommer ihåg det och ur luften så tog han bara och önskade sig en godismaskin och jag hade aldrig hört detta innan men han var riktigt bestämd och ville ju verkligen ha en! Han skrev till och med godismaskin helt själv på önskelistan! Han önskar sig också ritningar till pappersflygplan.







Sedan kära tomten önskar han sig även byxor eftersom han har växt något kopiöst och alla byxor som han har hänger på halva rumpan..


De har varit ganska snälla i år faktiskt, Elliot har skärpt till sig nu på slutet medan Elvin spurtar in på två-års trotsen såhär på sluttampen av året....


Jag hoppas på att jag varit så snäll i år att jag önskar mig ett radhus, fixar du det tror du??












Inga kommentarer: