onsdag 28 mars 2012

Jessica..fit?


Jag har ju tidigare skrivit om Fia som skriver i bloggen Fia fit...Fit som i vältränad... som i något som jag INTE är.

Hon har utmanat sina läsare att springa tjejmilen med henne....alltså en mil. Jag tror inte ens jag har gått en mil, än mindre sprungit en. 


Emma!! OM jag springer sopar du ihop bitarna och tejpar ihop mig hemma hos dig efteråt i så fall?
Det skulle nog vara mitt (enda) hemliga vapen, min bästa Emma som bor i Stockholm är dessutom sjuksyrra. Kan ju inte misslyckas!




Bildbevis på sist jag var ute och motionerade....den 18augusti 2011. Det var ju inte hrrm så länge sedan.
Nu skall mina hjärnceller tänka ut om jag överhuvudtaget orkar med att ta mig vatten över huvudet.



2 kommentarer:

Alfva sa...

Tro mig - jag är lika otränad som dig (säkert bra mycket värre). Och jag SKA springa. För ger man sig fasen på det så funkar det! ;)

Så ja - klart du ska komma upp hit och hänga med!

Fia FIT sa...

KOM IGEN NU TJEJEN!

Att du skriver ett inlägg om det är ju bra nog för då är du ju liiite på G.

Men vänta... Ni tror väl inte att jag ÄR fit? Det är ju bara mitt bloggnamn och min strävan att bli just fit!