måndag 15 oktober 2012

Mamma Kaos?

Vi satt i helgen och spånade på lite nya bloggnamn, jag känner att jag kanske hade velat ha ett nytt. Jessica och livet känns lite intetsägande. En neurotisk mammas bekännelser spann in på en erotisk mammas bekännelser på grund av en lomhörd människa i form av mig själv. Jag tror faktiskt besöksstatistiken hade tuffat på bra där i början, innan de kom på att de bara hade hamnat på en trött lite halvdöv småbarnsmammas blogg.

Idag hade jag gjort skäl för Mamma kaos.


Skridskoutflykt med för små skridskor, glömd hjälm och medhavda pannkakor utan vetemjöl. Jodå såatt....


Nämnde jag förresten att jag blir sen till Jobbet en bra stund?? Gahhhh!



Kaosande mamma in progress...

3 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Fast jag lägger nog ändå min röst på Erotisk mamma.. :-D Ho ho ha ha som vi fick lära oss i lördags!

Hoppas att du får koll på läget idag och att morgondagen blir bättre. Här blev det nada sömn inatt så det är en aningens trött mamma som sitter bakom skärmen på jobbet.

Kul att träffa dig i helgen!

Unknown sa...

Ja kanon bra att åka själv trotts allt, träffa massa nya människor, väldigt trevligt :)
Hehe vilken morgon ;) vi har en skön hemma dag å försöker städa, packa å fixa samtidigt.. går både bra å dåligt ;)))
Hoppas dagen ordnar upp sig till slut! Kram!

MICHAELA D sa...

Svar: Jättekul att ses! Det är ingen fara, bara att hojta om du har fler frågor :) Kram!