lördag 16 mars 2013

Jäkla skitväder!!

Har haft världens mysigaste kväll, som vanligt hos Lena. Man går därifrån med värkande kinder på grund av skratt. Det är sådant skratt så man börjar nästan gråta, eller man börjar faktiskt på riktigt att gråta..

Helt underbart är det! Plus att hon gör den grymmaste pastan du kan tänka dig!

Hon är helt en av de finaste!

När jag öppnar dörren för att gå ut, då börjar helvetet..
Jag kör runt hörnet och stannar till för att gå ut och rengöra vindrutetorkaren, då slinter jag på nysnön som lagt sig ovanpå blankisen. Bom, rakt ner med knät. Det känns inte bra kan jag säga..

Sedan är det max 60 på motorvägen hem för man ser inte vägbanorna på grund av den singlande snön eller snön på marken.

Till råga på allt skulle jag käcka till det med converse..

Herregud så tokigt det kan bli!





Inga kommentarer: