söndag 27 oktober 2013

Vilken helg!


Jag har varit iväg på ett event som var helt fantastiskt. Boozt- i hälsan tecken!

Det som var mest utmärkande var hur jäkla hälsosamt det är att träffa underbara människor, bli ompysslad av grymma tjejer som roddat runt det hela. Närmare bestämt Camilla Emring och Annika Sjöö,  missa inte nästa event med dem säger jag bara! Hört ryktas om Mallorca....

Jag träffade dessutom en helt fantastisk ny vän och hennes bästa kompis som tog emot mig som då åkte själv med öppna armar. Det var stort tack vare dem helgen blev så fantastisk! 






Det här var första delen, kvällen är en helt egen historia för sig! 

1 kommentar:

Therese sa...

Funderat på att joina på något av dessa evenemang jag också. Men tvekat då jag förmodligen skulle åka själv. Fast jag vet att det är ok så känns det alltid bättre om någon annan gjort det också :-)