torsdag 20 januari 2011

Award!


Tack sötaste Jenny för det fina!


 För er som läser som inte är så insatta i bloggvärlden, ett award är lite som en virtuell kram och att visa uppskattning för att man tycker om att läsa det som man skriver! Lite som klubben för inbördes beundran, fast på ett bra sätt..

Det är ju faktiskt helt fantastiskt att människor, dels som man inte känner, uppskattar det man skriver och faktiskt återkommer till bloggen av en eller en annan anledning!

Speciellt en dag som denna blir jag så glad när ni skrivit i kommentarfältet! Mer sånt!

Även en utmaning följer med awarden:

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"-Jag slutar prata när telefonen ringer uppe på en stereo i närheten."
Boken heter: min förlorade oskuld. Ja det är en chiclit bok :)




Vad var det senaste du såg på tv?
Det senaste jag aktivt kollade på var Masterchef igår.




Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Handboll...tyvärr



När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick från bilen med en sovandes Elvin i famnen som somnat i bilen från Emmeli och Fredrik och Ville.



Vad har du på dig?
Blåa jeans, blått linne och en randig tröja. Väldigt Svensson..



Vilken var den senaste filmen du såg?
My best friends girl. Helt otippat verkligen jättebra!



Skulle du överväga att flytta utomlands?
Vilken dag som helst! Under andra omständigheter..




jag lämnar awarden vidare till dessa underbara bloggtjejer!







Inga kommentarer: