lördag 29 december 2012

Vem är jag och vad har vi gjort av latmasken?

Idag var jag på gymmet 9.30 för första delen av ett en timmars pass. Ja ni läste faktiskt rätt. 

Första delen gick bra men andra delen tog jag nog i lite för mkt och fick gå ut när det var 5 min kvar för jag höll på att kräkas och var tvungen att lägga mig ner på golvet i omklädningsrummet en stund. 




Jaja vad som inte dödar härdar, eller vad säger ni? Det bästa med att träna är faktiskt att man får komma iväg lite och tänka på andra saker än barn och städning...


Men allt är faktiskt tack vare en viss toppentjej som är helt galet grym på det här med att träna och framför allt ta sig tid för det! Jag hade ingen aning om att jag skulle få en personlig peppkapten när jag köpte årskort! :)


Ja du är lite pain in the ass men det är ju det jag behöver!!  ;)


Det bästa är ju efteråt när man fått duschat och fixat lite med nytt nagelack!







1 kommentar:

Unknown sa...

Sötlök!

Vi kämpar på, älskar ju att peppa andra

Kram Peppkaptenen