tisdag 2 februari 2010

I´m lovin it!

The vagn has arrived!






9 kommentarer:

min molly sa...

Jeez vad snygg....blir sugen på en till bebis.

Det Ljuva i livet sa...

Så fin!!! *lila av avund*

Maken min gick inte med på att byta ut min vanliga denim cam mot en red.
*surar*

Lycka till med liten!

Maya Mame sa...

Snygg!

Unknown sa...

näe du tog inte paul frank också... nu är jag sjuuukt avis! *drömmer våta drömmar om pfs colourblocks!

Hem och Lycka sa...

Jättefin!

Bättre hos mig nu?

kram

Unknown sa...

ja här är helt galet mycket snö, hoppas bara att bussarna går för vi ska iväg en sväng imorgon o det är 1timmes promenad om man inte tar buss...
känns som att 15 minuter på bussen är bättre dit så kan man gå hem sen...

ja men eller hur, brun bas o colourblocks.. mmm mannen hade dödat mig om jag shoppat något nu eftersom alla pengar ska till bröllopet haha

emlan sa...

va fin den blev:) där kommer bebben åka som en kung:)
ses senare. kram kram

Anonym sa...

Ha ha du fick din vilja igenom med att ta hem den tidigare...trodde inget annat:) Den är verkligen jättefin!!! Du kommer bli så nöjd, älskar vår vagn!! Puss och kram Matilda!

unique sa...

lite smått avis på alla som har en bugga. vet i sören varför vi inte köpte en sån