tisdag 9 februari 2010

Vem sade du att du sökte sa du???


För en liten stund sedan ringde en tjej från en webshop, kidzshop där jag beställt lite saker till vagnen och säger att jag är lycklig vinnare till en sprillans ny bugaboo bee..... Jag fattade ingenting, frågade om hon skämtade två gånger tror jag. Vågade knappt säga något för jag trodde naturligtvis att hon ringt fel!

Jag är galet glad för jag har typ aldrig vunnit något i hela mitt liv, förutom en bamsesaga på cd när jag var typ 14 som min lillasyster fick.....


CRAZY!


Annan färg dock...




6 kommentarer:

DDB sa...

Åååh GRATTIS! :D Sen att vagnen är skitful (tycker jag haha) de spelar ingen roll haha!

emlan sa...

grattis:)

emlan sa...

grattis:)

Anonym sa...

Häftigt!!
/emma

Malins tid sa...

Grattis! Den var ju verkligen inte helt fel att vinna! Fin vagn ni köpt också... en Bugaboo är ju alltid rätt! ;-) Kramar

Unknown sa...

va hur har jag missat detta??
blev nu sjukt avis. herregud vilken vinst!
då tar du igen alla förlorade vinster med råge!
perfekt att ha sen när buggan blir lite för liten om man nu vill ha en mer sulky.
åh nu sitter jag här o dreglar haha
wow va djag blev avis!
G R A T T I S!!!!!!!

tusen kramar