lördag 19 mars 2011

Fina Lena fyller 27 och vi firar! 

2 kommentarer:

Carina sa...

Vi mår bra! Jasmine hosta vill inte riktigt ge med sig dock :/ Dumma!

Hoppas du hade en mysig kväll och får en fin helg trots förkylningar!

Kommer du på vilken butik du såg klädhängaren, så hojta! ;)

Kraampto

Anonym sa...

Ja det är lite jobbigt att inte kunna resa när man blir så otroligt inspirerad. Men samtidigt så älskar jag ju att planera ändå, även om det inte blir av. ;)

Vi får väl se vad csn säger, men enligt dem var det enda som krävdes att pappret kom in och det ska det ha gjort nu, så vi får väl se. Vågar inte tro något förrän jag ser på pappret att de godkänner det.

Jag tycker det är roligt att vara iväg på dagarna eftersom det är så roligt på resebyrån. Men jag går hem på lunch vissa dagar. Och det är klart att jag saknar de små liven. Men mest är det roligt! :)

Hur har veckan gått?

Kram