måndag 23 maj 2011

Äntligen!

Nu är han här och han är ju världens finaste systerson!








4 kommentarer:

Carina sa...

Mys! :) Vad gullig! Grattis moster Jessica!
Kramar

Carina sa...

Ja, jag hoppas det! Men tänk om hon kommer leta efter mig och undra var jag är på torsdag.. :( Det går ju säkert över, jag vet, men ändå.. Jobbigt!

Tack för inbjudan rara du, men jag är smpstressad nu över allt jag behöver fixa innan torsdag :S och så är jag billös :/ Måste skaffa en till snart!

Vi ses ju på fredag i alla fall! :)

Kramar

PS. Vad fick du av John i examenspresent egentligen? *nyfiken ju* :D

Ingela la la sa...

Åh, grattis moster :)

Vad härligt med ett nytt litet liv.

Visst är det här med bloggbussen en galen grej.. Helt otroligt men roligt :)

Ha en bra kväll!

Carina sa...

Då får jag prova det! :)

Ja, jag tror det blir så när inlägget precis publicerats och många andra också gör inlägg samtidigt för det tar lång tid för det att komma upp också :p

Kramkram