onsdag 6 juli 2011

Herrejestanes

Vissa dagar går bara som på räls, då menar jag inte att allting går smärtfritt utan man bara gör saker utan att egentligen tänka.


Dagen började med att jag städade som en tok när Elvin sov för att, tja det är ganska så omöjligt att få städat med en ettåring. Han vill väldigt gärna vara med och dammsuga, eller torka golvet och det tycker jag om men inte när det är mycket som skall göras på väldigt kort tid!

Busunge!

Sedan kl 22 började jag baka bullar. Nu kl 00.49 är sista plåten färdig i ugnen.


Däremellan har jag tvättat all tvätt och sytt en gardin och lite andra saker.

Puh nu skall jag SOVA!



1 kommentar:

Carina sa...

:) Tänkte faktiskt på dig när jag läste om det! Jag har lagt in det i kalendern så jag hör av mig när det börjar närma sig, men det var första lördagen i september tror jag! :)

Jösses, vad du grejat! Men visst känns det bra när allt är klart! :) Kan man ta det lite lugnare dagen efter, eller hoppas på att få göra det i alla fall.

Kraam