tisdag 10 april 2012

Fjädertrenden fortsätter....tydligen


Jag har några kändisbloggar på bloglovin' som jag läser lite då och då, inte alla inlägg som poppar upp men lite då och då.

Nu såg jag en blid på en klänning på Isabel Adrians blogg som jag tyckte var lite cool och ville se vart man kunde hitta den.


Ja det är ju ingen klänning som jag kommer köpa i det närmsta kan man ju säga.


Bildcollage: Isabel Adrian
1. Eugenia Kim ca 1,950:-   2. Topshop ca 79:-   3. Asos.com ca 120:-   4. Antonio Berardi ca 16,000:-  5. Oscar de la Renta ca 14,850:-   6. Asos.com ca 118:-   7. Milly ca 2,540:-   8. H&M ca 30:-


Men om någon är sugen på att veta vart den kommer ifrån så är det en Antonio Berardi...för 16.000!!


Så nu vet ni det, även efter påsk så är det ok med fjädrar...



Inga kommentarer: