torsdag 26 april 2012

Många bollar i luften




Kanske skall starta fotbollslag??

Ena sidan bollar jag en sjuk liten minimänniska som trots sjukdom huserar runt å det grövsta!


Å andra sidan bollar jag mäklarkontakter, budande hit och dit och krav och klausuler och svänger mig med uttryck som får den mest luttrade mäklare bli blek i ansiktet av (I wish!)



Sedan försöker jag att bolla det faktum att vi inte har någon tv...fortfarande....nej vi har inte beslutsångest....? 

Bara att vi inte riktigt klurat ut om vi vill ha stor eller större eller smartare eller äpplen i... Eller kanske vit eller svart eller HEY silver finns ju också!




OBS rekvisitan användes inte av personen som skrev brevet!





Annars då? 


Glöm inte rösta på oss till Bloggbussen! Rösta på min blogg i Bloggbussen 2012!



Inga kommentarer: