torsdag 11 augusti 2011

Helsingborgsbilder


Hade ju inte med mig kameran till helsingborg, jag vet jag vet...totalt orutinerat!

Men fick några mobilbilder i alla fall som jag tänkte visa er. 

Stranden som vi var på var helt fantastisk! Men det hanns inte med att ta några som helst kort för båda barnen var det full kareta på! Men jag fick ett kort innan vi kom ner.




Elvin och Melker, ingen bryr sig om att jag ropar eller fånar mig för att få till ett kort. Nepp så detta var vad vi fick hålla tillgodo med.


Elliot däremot spexar gärna!


Elliot och Åke fann varandra ganska så snabbt, den ena kollar fotboll och den andra kollar datorn. Ålder är bara ett nummer!


Vi pimpla vin och snackade gamla minnen och catchade upp på gamla godingar.


Har ni sett ett sådant fantastiskt hus? Kände mig som jag var i England igen, helt perfekt!




Inga kommentarer: