tisdag 3 mars 2009

Dagen idag är en märklig dag

Gick som vanligt in på mina favoritbloggar och jag vet inte om jag är extra känslig idag men två av inläggen berörde mig otroligt. Det ena av naturliga skäl eftersom Emelie som har bloggen råkade ut för en bilolycka, och det som fick mig till tårar var att livet är så skört och ibland så får man den insikten. Vissa dagar lättare än andra. 

Den andra bloggen är om en pappa som har världens bästa killar varav den ena har dels hjärtfel och kromosomavvikelse och han skrev så fint om att han hoppas att barnens hemmahamn är den tryggaste platsen för dem . Det kommer kanske inte fram precis vad jag menar och känner i detta inlägget men ibland så är det så skönt att läsa vad andra människor skriver för det är som ett språkrör för ens innersta känslor som varje fall jag har svårt att få fram själv. 
Tack för att jag får läsa om era tankar och händelser!


Inga kommentarer: