måndag 16 mars 2009

Vintern rasat ut...eller?

Helgen spenderades mycket lugnt med melodifestival tittande och lite bakande. Och självklart lite utelek i det underbara vädret. När det väl har varit skönt och varmt och soligt så tror man, (eller jag i alla fall) att det kommer vara så varje dag tills det blir sommar och ännu finare och varmare! Så jag blev lite snopen i morse när jag vaknade och möts av en grå trist vägg av dimma. Men det gör inte så mycket för då kan jag med lugn i sinnet vårstäda lite, tvätta fönster, golv och annat sådant där lite halvtråkigt.




Mmmmm..


Här är mammas och pappas hjälpreda som bakat kladdkaka till melodifestivalen.



4 kommentarer:

Anonym sa...

mysigt kort på elliot:) mums med kladdkaka.. håller med dig när det gäller vädret.. vart tog våren vägen?! ha en skön vecka.. kram kram

Anonym sa...

mysigt kort på elliot:) mums med kladdkaka.. håller med dig när det gäller vädret.. vart tog våren vägen?! ha en skön vecka.. kram kram

Anonym sa...

:D Sötpojk!
Jag hade glömt mobben hemma idag, såg att du ringt! Ringer senare lr imorgon! Kram

Anonym sa...

Hehe, det är ju nu det börjar bli roligt! ;)
Det smakade bra, men det var dessvärre selleri i grönsakerna och det har jag lite svårt för! :p
Knasigt det blir när man messar, men hoppas du förstod ändå! Det är skönt att han börjar jobba normalt snart igen iaf. Hoppas ni har det bra i lilla familjen! :D
Kraam