torsdag 5 mars 2009

I min fantasi

Jag tror jag kanske dör av tristess. Varför egentligen? Jag tycker ju det vi gör är väldigt intressant och jag har verkligen valt själv att läsa till tandtekniker, MEN när man måste göra något så blir det helt plötsligt tråkigt.

Kanske för att man i sin fantasivärld bara vill göra saker när lusten och andan faller på. Hade inte det varit fantastiskt, att slippa vara vuxen och ansvarstagande och bara göra saker när och hur man vill.


1: Äta choklad varje dag och strunta i att det faktiskt inte är särskilt nyttigt eller näringsrikt.


2: Sova varje dag tills man vaknar av sig själv och inte för att man ligger på en napp eller att man får en armbåge i ögat.


3: Plugga bara för att det är roligt att lära sig saker utan att det för den sakens skull krävs att man skall visa på en tenta att man kan det! Pretentiöst så det förslår...


Jaja tills dess så sitter jag här och dricker kaffe och äter faktiskt en kaka ur den fina kakburken som Karin Mannerstål designat och tragglar på om käkbensförankrade proteser. Ja visst låter det intressant!

Inga kommentarer: