onsdag 6 maj 2009

Laxpytt och soffa

Jag har världens sämsta fantasi och lagar urdålig mat, jag följer inte recept och jag tycker det är tråkigt. Men idag så var det rikigt kul, jag hittade lite roliga saker i kylskåpet och slängde ihop en underbar laxpytt. Mmmmumma var det! Jag blev lite stolt över mig själv, men tror ni E åt?? Nej knappast troligt som siv och viv skulle sagt.


Har dessutom fått vår soffa såld, det bästa med blocket är att man möter rätt sköna människor med totalt olika uppfattningar och olika synsätt på saker och ting. Men soffan blev jag av med iaf!

1 kommentar:

Fröken Kvalster sa...

ser supergott ut gumman. o va fint du designat om bloggen!
längtar tills imån... ååå nej jag har inte för höga förväntningar på att vi får kul (eller lite lite förväntningar kanske).
puss o hej