tisdag 29 juni 2010

bebisar överallt bebisar!

Alltså jag har verkligen gått in i en bebisbubbla igen, jag älskar bebisar! De är så söta och gosiga och knubbiga och pnuttiga och fnusiga och tööööta. Japp där kom det, det obligatoriska bebissnacket. När jag kollar på videon under så smäller jag nästan av för känslan som jag får i bröstet är obeskrivlig. Helt och fullt och omtumlande kär är jag i mina barn, speciellt min lilla lillfis som än så länge är så oskyldig och inte lika trotsig och jäklig som min stora. Men trots trots älskar man ju ihjäl dem nästan!


På tal om att älska bebisar så var vi hos världens bästa Anna och hennes lilla Moa. Så söt så man höll på att ramla av soffan.






2 kommentarer:

Magdalena sa...

Precis den känslan får jag också när jag tittar på Elin. inte för att jag älskar Maja mindre, men det är nog just det där oskyldiga som du skriver. Men gud vad man älskar dem!

Vad söta ni är på videon. :)

kram

Magdalena sa...

Ja så är det ju tyvärr. Och den kostar ju nästan 1400. Så det gäller ju att man kan hitta annat att se. Eventuellt om de gör som de andra åren och släpper en endagsbiljett. Men den brukar vara väldigt dyr den också...