måndag 23 augusti 2010

Bla bla bla

Jaha här håller jag på och stilar med att jag minsann kan lägga på vattenstämpel för att skydda mina kort..... men kommer det några kort??

Känner mig lite halv för jag har glömt min kamera hos Anna, tänk om det är något superduperviktigt ögonblick i barnens liv som jag har glömt att dokumentera nu??


Plus att jag inte har någon dator för jag har lämnat in den för byte av chassi som skulle ta en till två veckor..... Detta var det enda kortet som fanns på Johns dator, undrar varför han har det på sin dator? Tror att det är för att längtan hem inte skall bli för svår när han är borta!

Go a head och stjäl det all you want! Ja det är sant, jag har gått ut och sett ut såhär...

Det är ungefär 3 veckor innan Elvin ploppar ut och det är därför magen är stor, om någon undrar...

Inga kommentarer: