torsdag 21 oktober 2010

äta äta äta äta

Idag har vi haft en ätar-dag här!

Vi har varit på mamma-bebisträff idag, det är helt fantastiskt roligt att få träffa alla underbara ungar och mammor. Men när jag kom hem kom jag knappt ihåg någon konversation över huvudtaget. Jag tror knappt att man avslutar en mening någon gång! Men det är skönt att vi alla är lika förvirrade och lätt senildementa allihop

Tillbaka till det här med ätar-dag, jag drog tre skivor rulltårta utan att skämmas! Eller var det fyra?? Ja ni hör ju, jag gick bananas.

Elvins ätar-dag såg ut såhär...

Kl 06:00 En flaska välling
Kl 07:30 En halv smörgås
Kl 08:00 En portion gröt
kl 10.30 En stor portion mat + en portion efterrätt
kl 13:00 En burk med mellanmålsfrukt med dinkel
kl15:30 En portion gröt
kl 18:00 En stor portion mat
kl 19:30 En proppfull flaska välling



Så imorgon måste man ju banta!




1 kommentar:

Maria sa...

majgod...äter han så mycket? Trodde Nova tryckte i sig en hel del och det är ju inte ens hälften av det där. Men det kanske krävs en del när de växer.