onsdag 13 april 2011

konstig konstigare konstigast?

Jag har för lång lugg, måste verkligen klippa den. För varje dag som går blir den lite puffigare för att inte ligga i ögonen.

Om ni undrar över mängden bilder i nedanstående bildkavalkad så är det för att jag ville ha en naturlig bild på min långa lugg....ehh ok. Tror ni på allvar att man kan få en "naturlig" bild i mörker med hjälp av photobooth och en dator? Nej precis, ni får helt enkelt hålla tillgodo med dessa i flera bemärkelser onaturliga bilder...




animated gif maker


Ha det gott mina vänner för det kommer jag INTE ha imorgon och fredag. Men mer om det en annan dag.

2 kommentarer:

jenny sa...

usch det låter inte bra med en inte bra dag. hoppas på det motsatta..
och på fredagar ska man ha fredagsmys och inget annat!

jag blir så glad när någon gillar mina bilder :) tack!
har tyvärr inte gått någon kurs och har bara en liten liten kamera som man inte kan göra så jätte mycket med men ja, jag kämpar på och någon gång kanske man kan införskaffa en systemkamera och lära sig på riktigt!

godnattkramar

emlan sa...

hello.. vad har elvin för storlek på kläder nu? kram