tisdag 7 juni 2011

Underbara blommor!






Det är så kvavt ute idag! Även fast det var en rejäl urladdning i natt så känns det som det behövs ytterligare. Man kan knappt röra sig en meter utan att svettas. Alldeles strax skall vi cykla och hämta Elliot på förskolan så då kommer vi väl bada i svett när vi kommer hem!

Idag händer inte så mycket, vi har grejat här hemma och varit ute på gården i vanlig ordning med bebis och vagn. Det är skönt med sådana här dagar när helgen varit full av aktivitet och rörelse.



2 kommentarer:

sofie - mamma till William sa...

Tack så mkt för tipset !

Usch nä, jag blir verkligen inte heller någon rolig person när jag har PMS ! Det är så hemskt för jag kan verkligen inte styra mig själv trots att jag känner att det "inte är jag" !

Återkom gärna och berätta om du får några tabletter och om dom hjälper :P

Kram

Jessica sa...

Fina blommor. Är det doftpioner? Jag ÄLSKAR doftpioner! :D