onsdag 28 oktober 2009

dagen idag, är faktiskt livet......

Det känns som alla dagar är samma och dagarna bara rullar på.

Ett exempel på min dag:
Vaknar kl 06.30 (eller så kan vi har det så roligt som vi hade det imorse och vakna vid 03.30 och inte vilja somna om, obs det handlar INTE om mig..förstår inte hur jag kunde glömma hur det känns att inte få sova uuuut..vad har jag gett mig in på?)

Går upp och kissar, tar tidningen på vägen och sitter och snabbläser på toa..

Går ut genom dörren kl 07.18 ungefär

Kör till dagis och lämnar, det är ett helt kapitel för sig hur det går till.

kl 07.38 kör jag in mot stan, här kan det vara lite överraskningar i form av köer och det piggar ju alltid upp!

kl 08.10 lyssnar jag på spöa spolander på mix megapol och undrar VARJE gång varför inte jag ringer in och spöar spolander!?

kl 08.30 är jag framme på praktiken.

kl 09.00 är det morgonfika med frukost

Här kan det variera, såå spännande!! Men jag tar lunch mellan kl 11.00 och 13.00, beror helt på humör och hur högt magen kurrar!

Eftermiddagsfikat är kl 14.00, här brukar jag vara så godissugen så jag håller på att avlida ungefär..

Kl 16.00 är det hemgång, kör med racerbilen så fort det ryker för att få hämta min lille plutt!

Sedan myser vi och äter lite innan det är dags för sängen, vilket betyder att jag hamnar i soffan framför datorn och tvn tills det är dags för min sänggång runt 23.00 ungefär...........och sedan börjar vi om......


Japp så ser mina dagar ut till 90%, spännande liv eller hur?

1 kommentar:

Carina sa...

Känner igen det där fast utan barn då och hund istället och går upp klockan sex men lägger mig typ nio! :p