söndag 18 oktober 2009

Hungrig!

Vi ville ta tillvara på det underbara höstvädret och begav oss ut i skogen! Det var inte bara vi som hade samma tankar utan det var nästan kö till grillplatserna. Vi behövde inte vänta så länge som tur var eftersom jag i sådana fall hade varit tvungen att åka och käka thaimat eller något istället. Jag var så himla hungrig! Det var en lång promenad till själva lekplatsen också som låg mitt inne i skogen. Men när allt var färdigt så var det värt all väntan!














5 kommentarer:

Carina sa...

Ja, jag orkade till slut men nu är jag trött igen :p
Fina bilder, söta ni är!
KRaam

Hem och Lycka sa...

Mysigt!

Magen mår fint hoppas jag ;-) Ska på inskrivning och UL imorgon, spännande men nervigt..

kram

Anonym sa...

Vad härligt det ser ut, fin du var i det korta håret :) kraaam

Carina sa...

Japp, tightsen finns på Raglady för 199kr men jag var på Frölunda Torg men de bör ju ha dem i kba också! Kraam

The Primetime family sa...

Oj sa mysigt med grillad korv i skogen! towe.