söndag 25 oktober 2009

En dag att minnas och även blicka framåt

Idag är ingen vanlig dag, för det är Jessicas födelsedag!

Japp idag fyller jag år och många hälsningar har jag fått och påhälsningar och underbara presenter! Tänk att jag har sådana fina och fantastiska vänner och en fin familj, jag är nog lyckligast lottad i hela världen..

Tack alla som firat mig idag, och inte ens så fyller jag jämt. Nästa år skall jag klura ut en rolig fest så vi får fira av mina första 30år här på jorden!


Detta året har varit otroligt händelserikt och omvälvande på många sätt. Har genomgått en stor operation som förbättrat mitt liv på många sätt på positivt och negativt. Varit sjuk och riktigt illa däran. Haft många roliga stunder med mina nära och kära.


Nästa år kommer även det bli mycket spännande och händelserikt med en liten till varelse i vår familj, ett efterlängtat syskon till vår underbara kille. Även kommer jag förhoppningsvis ta examen och bli färdig tandtekniker och mitt verksamma yrkesliv börja! Längtar tills imorgon när resten av mitt liv börjar!


3 kommentarer:

Unknown sa...

hoppas att din dag har varit toppen! grattis på födelsedagen!
kramar

Carina sa...

Tack detsamma snuttan! Va roligt att läsa att du har haft en så fin fördelsedag! =) Hopaps vi ses snart!
Kraaaaammm

Carina sa...

Hehe, det låter bra det! :D