söndag 7 november 2010

Jessica + Monki = tveksamt

Var inne på Monki idag och letade kläder. En gång var jag där inne och hittade värsta snygga tröjan, provade och den satt som en smäck, trippade fram till kassan och katchiiiing så var det 75%rabatt som jag inte hade någon aning om. Blev 49kr som skulle betalas, det var som julafton!

Hur som helst detta är enda gången som jag någonsin hittat något därinne som jag överhuvudtaget kunnat ha, har alltid velat vara lite cool sådär som ho spiderchick... Men jag blir mer pajas på stan, så jag har liksom lagt ner det där med Monki, det blev inte hetare än så vårt förhållande. 

Idag hittade jag en klänning på 50%, kanske inget som jag skulle ha på stan men på lördag drar vi ju till THAILAND och där behöver man ju klänningar...

Oj skrek jag det där....hmm inte alls meningen.


Anyhow, tror jag kommer vara snyggast på stranden!








1 kommentar:

Emma-Lou sa...

Tack så mycket, härligt att du gillar det! Gillar att laga barnmat jag, hehe :-) Laga på du, det är gött med hemlagat käk - och praktiskt tycker jag.

Fin klänning förresten! Det blir nog grymt i Thailand, du kommer nog att hitta en hel del klänningar där.