tisdag 2 november 2010

Renande mat


Hade tre stycken jättebra inlägg i huvudet som jag tänkte att jag skulle plita ner när jag lagt ungarna! Tror ni de finns kvar i huvudet? Nope, puts väck..helt borta!




På förmiddagen var jag verkligen fröken effektiv! Jag stekte pannkakor samtidigt som jag dammsög och tvättade golven, samtidigt som jag underhöll Elvin, samtidigt som jag lagade två olika fruktpuréer. Elliot? Ehh ja det var väl där det sprack då, han satt och kollade TV, meeen jag tänkte att vi skall ju faktiskt åka till simhallen på eftermiddagen och regnet öser ner....eller?


I alla fall, vi åkte till simhallen med bästa familjen Gideus-Persson och det var en hit måste jag säga! Inte bara blev barnen rena utan vi blev även bjudna på middag! När vi kom innanför dörren hemma så var det helt underbart, inte behöva stressa igång med mat och sedan dusch av diverse barn utan detta var redan kirrat! Man borde kanske göra detta varje dag? 
Vad säger ni GP? 
TACK som tusan för maten :)












3 kommentarer:

Carina sa...

Ja, jag vill men Jasmine har blivit förkyld :(
Vad ska jag göra?

Duktig du är som grejar och fixar och håller på hela tiden! Supermamma! ;)

Kraam

sara - mamma till wilda sa...

Miami. En vecka i Fort Lauderdale, 1 vecka north Miami och 3 nätter south becah. Wihoo!

Något avis på din vagn måste jag säga. Kollar på blocket efter en begagnad..

Lena sa...

Nej det kom aldrig ngt sms. Namnen är väl sådär men man kanske vänjer sig... Du jag tror att det är en röd dag på lör så jag vet inte om Balders Hage är öppet. Men vi kanju ses ändå. Om du vill? :-)