tisdag 8 februari 2011

En utmaning

Fick en klurig utmaning från söta Jenny!


Sju saker ni (kanske) inte visste om mig..



1. Hatar, fullkomligt hatar att raka benen. På sommaren måste man ju, men på vintern är de tyvärr ganska eftersatta i omgångar.. Fhank gådd så har jag ingen kraftig hårväxt!

2. Jag sover gärna med så mycket kläder på som möjligt, gärna en heltäckande flanell pyjamas! Har det kanske att göra med punkten ovanför månne?

3. Har kämpat med ett gravt Daim beroende, ett tag så åt jag minst en dubbel daim om dagen. 

4.Har varit Au-pair i New york ett par månader, skulle stannat ett år men vantrivdes åh det grövsta och fick inget som helst gehör hos mina värdföräldrar så jag smet mitt i natten och lämnade ett hemskt brev där jag förklarade för dem att deras barn var de mest bortskämda hemska barnen jag någonsin träffat. Så här 12 år senare hade jag antagligen hanterat situationen annorlunda..

5. Första och enda gången jag åkte snowboard, åkte jag 6 meter föll och bröt armen. 

6. Har tydligen fiskfobi, upptäckte jag i Thailand.

7. Min absoluta drömresa är att åka på roadtrip i USA, men vem vill inte det?

Jag skickar denna vidare till Carina och Lena för jag är så nyfiken på deras svar!


5 kommentarer:

Anonym sa...

rolig info. :) Jag bröt också min arm första gången jag åkte snowboard. Men jag blir inte ens förvånad längre över allt vi har tänkt eller gjort lika. ;)

i min lilla lilla värld sa...

hahaha Du är inte ensam om att hata att rake benen iaf. När man dessutom måste göra det i ett KALLT badrum. Ush!

Carina sa...

:) Jag antar den! I morgon bitti! ;)

Carina sa...

PS. Avskyr också fiskar! Blä!

jenny sa...

åh vad kul att läsa!!
super kul!

gillade det där med att raka benen, jag är helt med dig :)

kram