söndag 27 februari 2011

Listan

Japp ytterligare en sak som jag inte hinner med som ger mig ångest...Varför skall jag ge mig på saker som jag inte kan slutföra? Min psykolog* hade säkert sagt att det är för att jag skall straffa mig själv.


Tar både dag tre och dag fyra och kanske skall köra på dag fem när vi ändå är i gång?


Min favoritdoft:

Nybakade kanelbullar, helt klart! 
Sedan så luktar små korviga skrynkliga kräksiga små snuttungar ganska så gott också. Som gräddkola ungefär. Mmmm vill ha en att snusa på nu..

Min favoritdryck:

Iskall cola som bubblar i näsan! 
Sedan är en riktigt god mojito inte helt fel att bli lite lurig av..


Mitt favoritband/artist:

Skall man bara välja en?? Det kan jag inte...okej då om du envisas så.
Coldplay, bara för att de påminner mig om London och deras första platta Parachutes var helt galet bra! Och ta mig tusan så är de fortfarande lika bra!


Så nu håller vi prestationsångesten i schack tills i övermorgon igen!







*Eftersom jag läst typ 2 år psykologi så är det JAG som är min egen psykolog, smart va?? Billigt framför allt!

2 kommentarer:

jenny sa...

åh vad kul att läsa! mera sånt!
hmm det där med psykologen är ju fusk när vi andra måste betala ;)

http://hannaskrypin.se sa...

Kul att läsa. Jag älskar doften av nybakta kanelbullar!