onsdag 20 januari 2010

Första plagget inköpt!


Har ni någonsin tett nått tå töööötttttttt


4 kommentarer:

DDB sa...

Åååh halledudanemeeej tå töötigt! :D

Carina sa...

Täättetöött½ :)

Skatan sa...

Herregud...när jag ser de där småbyxorna längtar jag ofantligt mycket efter mina egna. På lördag kommer de hem. Hela högen! 47 dagar kvar! Det är ingenting. Så jädra spännande!!! Jag kan bli avundsjuk på det du har framför dig. Tänk så märkligt. Jag som är mitt i det stora trötta. Att ge nytt liv är fantastiskt och antagligen en överraskande stark drivkraft...

Silikonpensel. Lite dyrare än "vanliga" men oerhört smidig att måla med. Inga strån lossnar och den är mycket tålig...klart värt pengarna!

Ha en fin dag.

Anna

Anonym sa...

Å så fiiina! Längtar efter bebisen! (och Ni andra också så klart!) :-)

/Emma