tisdag 12 januari 2010

Om man tar ett skåp från Ikea och plussar med en Toyota aygo vad får man då?

+



Svaret är: -Ont om plats!



Jag svängde förbi Ikea på vägen hem eftersom jag fick för mig att jag skulle kolla fyndet, vilket är min favorit sysselsättning of all times!

Vad får jag se om inte det vita plåtskåpet som jag spanat på ett bra tag! Sagt och gjort, utan att ens mäta om det går in i min microlilla bil så köper jag det utan att bytesrätt och kör ut det till bilen. Väl ute så kan man inte öppna bakdörrarna som man kan på andra bilar d.v.s öppna dem helt...... Vilket jag aldrig reflekterat över innan men just idag när jag skulle baxa in skåpet i baksätet så får man knappt upp dörren!

Jag skojar inte när det gick på millimetern!

Nu är jag glad och det är väl det som räknas....







3 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

Åh det skåpet är så fint! Din blogg också. Jag kommer titta in här ofta =) Keep up the good work!

Anonym sa...

Haha bra syrran! Men var ska du ha detta VITA skåp???

/Jugge

emlan sa...

åå.. det har jag också tittat på. är så himla snyggt. tur att du fick med det hem:)