söndag 31 januari 2010

Skitonge!!!


Vi satt och spelade vem där, ni vet det gamla spelet som man spelade när man var liten. Hur roligt som helst tyckte jag att det var! Elliot tycker faktiskt att

det är roligt också men han är ju lite för smart för sitt eget bästa....

Vi hade spelat några omgångar och han hade väl börjat tycka att det inte hände så mycket utan helt plötsligt frågade han med snett huvud och under lugg.
-Mamma kan jag få en puss?
- Klart du får!

Då kommer han fram och skall pussa mig men precis när jag böjer mig fram så vrider han på huvudet för att tjuvkika på vilken gubbe jag har och så börjar han skratta så högt och hjärtligt så han nästan kissar ner sig och han tycker själv att han var riktigt smart!


Alltså han är för söt...Men förhoppningsvis så tänker väl alla mammor och pappor det om sina skitongar!




3 kommentarer:

carina sa...

:)

emlan sa...

he he. han är allt smart den grabben:) hoppas att ni har haft en bra helg. vi måste ses så vi kan byta skidglasögon. kan ni onsdag? kram kram

Anonym sa...

Vilken underbar ovh klok liten kille han är! /Emma