tisdag 19 januari 2010

Here we go!

Tänk att man kan vara så fantastisk på alla vis, så klok och alltid på G! Ja nu talar jag ju naturligtvis om mig själv... om ni inte förstod det?
Vi började med examensarbetet idag och det SKALL bara vara klart innan lillbebis kommer ut, det är riktigt riktigt bra för min del att ha denna deadlinen på mig eftersom jag annars antagligen skulle förhalat det på alla möjliga och omöjliga vis. Sedan att bebis kan komma när som helst gör det ju hela bara mer spännande! Eller vad säger du Lena?
Gahhh!!

4 kommentarer:

Lena sa...

hemskt spännande. jag föredrar nog om den lilla skrutten håller sig inne ngr veckor till. men lite spänning skadar aldrig. kram.

Carina sa...

Aloe vera har jag såklart redan testat! Hade en 1liters flaska från hälsokosten som jag tog i några veckor, men jag vet inte om det gjorde nåt speciellt :P

Anonym sa...

Hej gumman!!

Vill passa på att gratulera till 1 år på din Blogg... Den är rolig att följa.. :) <3

Kram / Mor

Daniel sa...

U can do it!

Jobbar bäst under lite press!