tisdag 14 september 2010

Idag!

Det får bli en följetong på bloggen detta med Linas matkasse

Man kan nästan tro att jag är sponsrad, men det är jag inte tyvärr..


Idag lagade jag fiskgryta, tydligen bräserade jag utan att veta om det! Detta är ju fantastiskt :)


Here we go:
Citronbräserad fiskgryta på sej och rotfrukter med rågbröd




Elvin fick en liten egen kastrull med potatis, palsternacka, morot och sej. Kryddade med lite persilja. Höll på att slänga i lite fänkål också men som tur var så kollade jag upp och det får man tydligen inte ge barn under ett år..




Nam nam sade Elvin och åt upp hela sin portion!


Undrar om det är här jag brääääserar?



Här bräserar jag i alla fall utanför.... svårt att pricka rätt..


Oj..här var det varmt!



I med firren.


Gott gott!


3 kommentarer:

jenny sa...

såg inte alls dumt ut..
kanske ska prova på det någon dag!

Magdalena sa...

oj det ser smaskigt ut. Jo jag måste nog allt prova den där matkassen. :)

tvshack.cc eller watch-series.com är mina favoriter. Du bara klickar på den serie och det avsnitt du vill se. Ibland får man klicka några gånger för att komma förbi reklam och så och ibland kommer det direkt. Hur smidigt som helst.

emlan sa...

oj så gott det ser ut:) har du gjort den där lamm- och bondekorvgrytan än?