måndag 13 september 2010

Lina was here!

Fast det var en kille? 

Skall bli riktigt spännande detta. Rätterna som skall lagas denna vecka är:

Persiljekryddad kyckling med stekta kantareller och blomkålspuré

Citronbräserad fiskgryta på sej och rotfrukter med rågbröd

Citron- och myntadressad bulgursallad med aubergine och kikärtsröra

Ugnsgrönsaker med lamm- och bondkorv, bulgur och myntayoghurt

Lasagne med zucchini och tomat

Det doftade helt underbart av myntan, inget jag absolut hade köpt annars!





 


Tänk att det kom hit alldeles av sig själv!

Jag återkommer i slutet av veckan med rapport...






4 kommentarer:

Carina sa...

Haha, ja helt galet! Jag kommer förmodligen att trakassera dig med frågor sen! ;)

Jag ahr också tänkt testa sådan matkasse!! Du måste berätta exakt hur det var sen! :D

Nu ska jag lägga mig! Och du också snart, så du är pigg imorgon bitti när barnen vaknar! ;)
Sov gott!

Magdalena igen sa...

Oj vad det lät gott. Måste nog testa det här.

emlan sa...

spännande. har också kollat lite på sånt. du får berätta allt vad du tycker om konceptet. rätterna låter mumma!

Carina sa...

Ja, jag är vaken vid 9, så kom du förbi och släng in det! ;)