måndag 6 september 2010

Prettomorsan!


Jajjamen det har jag blivit serru. Kokar min egen barnmat och går klädd i ekologiska kläder och har gått över till tygblöjor! Nja, de två sista är väl inte riktigt sant, men det första i alla fall!

Jag har faktiskt blivit lite snål och sedan så har vi massa frukt som bara ligger och skräpar som jag lika gärna kan koka och mosa till lillskrutten. Tycker att det är galet att ta 14 spänn för en burk barnmat som man lika gärna kan göra själv eftersom man ändå lagar mat? När jag hade fått Elliot så hade hellre kapat av mig armen än att stå och laga bebispuré kan jag bara säga...

2 kommentarer:

Carina sa...

Haha, visst är dom, men t.o.m. mysbyxor sitter åt på kvällarna numera :p Jag har slitit ut två stycken som Sebbe gett mig, så de här rosa är de sista paret som är hela nu, används flitigt med andra ord! :D

Duktig du är som gör pure! Måste jag också göra sen! :)
Vi hörs snart!
Kraam

emlan sa...

jag tänkte också laga maten till lille Ville. roligare och billigare. får se hur länge det håller bara:)