fredag 3 september 2010

Nej jag har inte dött...

Jag har bara flytt fältet...
Är hemma hos mamma på Bohus-malmön. Mammas nya place, här är helt fantastiskt underbart vackert.
Förkylningen har börjat släppa sina klor om min näsa, som snart börjar anta sin vanliga grisrosa färg.
Dock är jag fortfarande lite pissed att jag inte har någon telefon som jag kan blogga med.. Men om två månader så kommer ni bombarderas med blogginlägg så det är nog lika bra att ni får en respit från mig redan nu...hämta andan...
trött...

3 kommentarer:

Carina sa...

Ser fram emot att mobilinlägg som komemr droppa in då! ;)
Ha det så skönt så hörs vi snart och fortsätt med kurerandet! Kram

Carina sa...

Haha, ja har man väl ställt tidningen där inne, så får den inte lämna toan och man tvättar ju händerna efteråt, så om det är bakterier på, så försvinner dom ju då! ;)

Carina sa...

Ja, så jag hinner bli frisk igen iaf, en sak i taget! :)
Är ni hemma nu?
Kram