torsdag 30 december 2010

Bjuder på en liten lista snodd från NoScARlett



1. Hur gammal är du om fem år? 35
2. Vem var den sista du träffade? John
3. Hur lång är du? 161cm enligt polisen, och då måste det ju stämma...
4. Vilken var den senaste film du sett? Toy story 3, och den var jättebra..oväntat
5. Vem ringde du senast? Hanna
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Kommer inte ihåg, det var typ igår. Har tappat bort telefonen också så jag kan inte ens kolla.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Älskar SMS hade gärna bara haft den funktionen på telefonen!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Oj på landvetter, för längesedan
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade
12. När vaknade du idag? 06.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Soffan, golvet.
15. Vilken plats föredrar du minst? Utomhus för tillfället.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis på en strand i Thailand. Drömmer om att kunna åka dit varje år...vi får se vad livet bjuder på 
17. Vad skrämde dig som barn? Spöken och att vara ensam
18. Vem fick dig att skratta senast? Oj, jag kan inte ens komma ihåg när jag skrattade senast. Tragiskt...Jag hoppas på många skratt imorgon dock!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej men jag har inga kvar. Hade new kids on the block.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Älskar att sova med mycket kläder på mig, så är det bara att gå upp!
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra
23. Hur många landskap har du bott i?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor. 
26. Är du social? Om jag känner för det! Så oh yes, så kan jag minsann hålla låda.
27. Vilken är din favoritglass? Allt med choklad
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, shoppa, spara.
29. Tycker du om kinamat? Nej, men jag älskar sushi och thai.
30. Tycker du om kaffe? Älskar kaffe.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe 
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Älskar att mysa med vänner och familj.
35. Är du en beroendemänniska? Nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner, vet någon
37. Vill du ha barn? Ja, gärna tre.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska, franska, tyska, serbokratiska. Inte perfekt längre, men jag förstår och kan göra mig förstådd.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor, hemmet, mat och Elle.
42. Äger du dyra smycken? Nej inte typ guld och diamanter. men lite dyrare bijouterier. Vilka fina ord jag svänger mig med!
43. Har du någon gång testat narkotika? Hmm mamma och pappa läser visst här också...
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En after eight
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, känner faktiskt många väldigt roliga människor. Kan inte välja
46. Välj ett ärr på din kropp? Har några stycken på magen som ändrat mitt liv.
47. Vad har du för ringsignal? Någon standardversion..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej
49. Flirtar du mycket? Helt världelös
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I hallen.
51. Kan du byta olja på bilen? Byta olja? nja kanske inte utan att läsa på, men kolla oljan kan jag i alla fall.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Dyngkåt och hur helig som helst" av Mia Skärringer
54. Läser du dagstidningen? Så mycket som jag hinner.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Allt i hemmet
56. Dansar du i bilen? Bara för att få barnen att sluta gnälla
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol tror jag... Zappar ofta mellan stationerna i bilen.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Siffror


Inga kommentarer: