tisdag 21 december 2010

Byta rum?

Jag har fått in en idé i mitt lilla lilla huvud...
Jag tror vi skall byta rum med barnen! Är jag galen?

John tycker det...
Men varför skall vi ha det gigantiskt stora sovrummet och kidsen ha det lilla när de har typ tusen med saker än vad vi har?

Det enda jobbiga som jag tycker är att garderoberna får vara kvar i stora sovrummet så man måste gå in dit när man skall hämta....ehh sprit? Vi har träningssaker, spritförrådet, verktygslådor, ytterkläder och mycket mycket mer konstiga saker i våra garderober. Lite kläder också men det är inte mycket... 




Vad tycker ni? Är det en bra idé? 



1 kommentar:

emlan sa...

la ju fram den idéen till dig när Elvin var mycket liten. roligt att "poletten" har ramlat ned:) he he. när skämt och sido. Jag tycker iallafall att det är en mega bra idé:) Heja Jessica.
Jessica vs John 1-0