tisdag 7 december 2010

Dagen: Mamma-barn fika

Jag känner inte igen mig, jag är som en däckad sköldpadda....trött trött trött!


Det var ett träningspass att ta sig upp till förskolan från stan och tillbaka hem. Det var otroligt dåligt plogade gångvägar. 


 Fina Julia och Mamma Sara som redan skall börja arbeta imorgon...gaaah vad fort tiden går!!

Ella och Elvin slogs om leksakerna.

Energiknippet Kajsa som är så söt som socker, kolla in den blicken...Emelie, lås dörrarna när hon blir tonåring!

 Brås på sin mor naturligtvis! 

Dagens värdinna söta Stella och fina mamma Jessica, Underbar lägenhet under takåsarna!

 Underbara Karla spexar som vanligt!

Först tuggar Elvin....

....sedan tar Ella över!

Fina Julia

Tog många kort att få med framsidan av Maria, men trägen vinner! Liten retsticka :)



Men det var det värt att komma ner och mysa med fina flickor!


4 kommentarer:

Caroline - Ellas mamma sa...

hihihi, jag känner igen hela högen. vilken mysig dag ni har haft. kram

Maria sa...

Jessica och jag låg i samma rum på BB. Vad roligt att se dem och lilla Stella.

Fyra nyanser av rosa sa...

Vilka fina bilder! Ser mysigt ut!

emlan sa...

de har flyttat ifrån brandos.se. har letat hela hösten efter ett par schyssta skor. ÄNTLIGEN har jag hittat ett par som jag gillar. såklart vi måste ses snart. vill ju se era härliga bilder från thailand. vill ju höra allt ifrån resan med ju:)
säg bara till när du/ni kan så ser vi om det passar:)

gosa med sötnosarna ifrån oss.
kram