onsdag 15 december 2010

Miss i nassen....

Vilken natt, vilken morgon! Ungarna har bestämt sig, det blir ingen sömn för våra föräldrar det här året..
Elvin vaknar flera gånger per natt och är k l a r v a k e n! Tar ungefär en timma att få honom att somna om. till slut så klarade jag inte mer utan överlät det till John att fortsätta och jag gick in och lade mig hos Elliot. Eftersom jag visste att han tillslut hade vandrat in till oss ändå. 
Tror ni inte han vaknar kl 04.00 k l a r v a k e n och kan inte somna om. Då hör jag att Elvin vaknar igen och då tänkte jag att nu skjuter jag mig själv, här och nu!

Det slutar med att vi sover till kl 08.00 efter att alla somnat om, panik! Kl 08.30 skall Elliot vara på förskolan, med frukost i magen.
Kl 09.10 kommer vi till bilen och den isen som satt på rutan hade man behövt en sådan asfaltsborr för att få bort. Kl 09.25 var vi på förskolan. 

Jaja det betyder ju bara att dagen kan bara bli bättre!


Inga kommentarer: