måndag 17 januari 2011

En stor kopp kaffe behövs här kan jag säga.. Vaknade inatt av en liten varm kille som vägrade somna om plus att jag hittade en mellanstor kille som låg som ett X i mitten. Känns som jag bara klagar och är trött hela tiden. Men det hör väl till småbarnsåren, inte klagandet då men tröttheten.
En annan sak som är mycket underligt är att jag och en kompis har försökt träffas nu sedan början av december, varenda eviga gång är antingen hennes ungar sjuka eller mina..  Det är som om det vore uppgjort i förväg att vi inte skall ses! Men vi har bestämt att vi skall gå och se en film på Göteborgs filmfestival, UTAN barn så då borde det väl gå vägen!

4 kommentarer:

jenny sa...

ja men eller hur är man trött. jag blir så otroligt provocerad när man pratar med kompisar som inte har barn som är sååå trötta.. ja men eller hur!

hoppas han kryar på sig i rappet! kram

Stina sa...

Krya på er där hemma. Trötthet är jobbigt. Man orkar ju inget av det man vill.
Kram Stina... och tack för din kommentar.:-)

Magdalena sa...

ja man vet inte ens vad man ska säga. men det blir skönare i sommar när de flesta smittor är borta och man kan vara ute hela tiden. Då får vi åka och bada och hänga på lekplatser och ha det härligt! Och förhoppningsvis kan vi ses åtminstone några gånger innan dess. ;)

Hoppas Elvin mår bättre!

Kram

sara - mamma till wilda sa...

Ny design va? Eller är jag bara förvirrad??

Hoppas lilleman mår bättre nu snart