onsdag 5 januari 2011

Imorgon är en annan daaaag

Idag är en dag som jag gärna ser tar slut så fort som möjligt. Tar slut och aldrig aldrig mera kommer igen...


Började med en spya igår kväll, byte av sängkläder och en unge som går och lägger sig klockan 23.00 och vaknar klockan 06.00..

Har suttit i telefonkö hela dagen till bvc, vårdcentralen och sist barnmottagningen. 

Käre gode gud, giv mig kraft att orka sitta upp och titta på TV ikväll...fast jag tror inte det är något på...men ändå..bara...sitta...en...liten....stund...utan gnälliga barn!


Drömmer mig tillbaka....


Puss



2 kommentarer:

@ngie sa...

Stackare, det är inte lätt, men det blir bättre JAG LOVAR....

Och vem längtar INTE tillbaka till Thailand, drömmer mig bort med jämna mellanrum jag också...

Puss

Magdalena sa...

Usch och fy. :( stackars! Hoppas du får en lugn kväll. Kram